En forbundet løsning til systemer, virksomheder og mennesker
Vil du gerne dykke lidt mere ned i Continias løsninger?
Klik ind på løsningerne nedenfor og få en dybere indsigt i specifikke fokusområder i de forskellige Continia løsninger.
Continia Software
- Document Capture
- Expense Management
- Document Output
- Continia Sustainability
- Continia Finance
- Continia Banking
- Payment Management
- Collection Management
- Continia NYT
- Samtykkeproces hos Continia Software A/S
DOCUMENT CAPTURE
Fjern fejl og reducér dine manuelle arbejdsopgaver
Registreringsfejl og forstyrrede arbejdsgange er nogle af de mest tidskrævende og frustrerende udfordringer, som kreditorbogholderne kan komme ud for. At komme til at lave småfejl under disse komplekse arbejdsopgaver kan i visse tilfælde få omfangsrige konsekvenser.
Ved alt lige fra dataindtastning til bogføring og arkivering er Continia Document Capture en komplet løsning, som automatiserer hele din håndtering af kreditorerne. Document Capture ordner det hele for dig, så du ikke behøver at stresse, mens du arbejder.
Læs mere om de største fordele, der skaber værdi i din hverdag: Document Capture
Er du allerede bruger af Document Capture, men ønsker en bedre brugeroplevelse, mere funktionalitet og teknologiske innovationer?… Så kan det tænkes, at en opgradering til en nyere version af Document Capture er løsningen for dig.
Se/læs mere om Document Capture opgradering
Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med Document Capture.
Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk
EXPENSE MANAGEMENT
Hold øje med medarbejderudgifterne i realtid
Indsendelse, samling på og godkendelse af rejseafregninger og medarbejderudgifter er tidskrævende. Det hæmmer din produktivitet, og du er fanget foran tastaturet i flere timer. Når du håndterer fysiske kvitteringer, manuel dataindtastning og afstemning, så kan fejl og stor frustration hurtigt snige sig ind på dit arbejde.
Continia Expense Management giver dig et overblik over medarbejderudgifterne i realtid. Medarbejderne kan uploade kvitteringer igennem Continia Mobile Expense App eller Continia Expense Portal, hvilket giver dig mulighed for hurtigere at se og processere udgifterne.
De største fordele, der skaber værdi i din hverdag: Expense Management
Er du allerede bruger af Expense Management, men ønsker en bedre brugeroplevelse, mere funktionalitet og teknologiske innovationer?… Så kan det tænkes, at en opgradering til en nyere version af Expense Management er løsningen for dig.
Se/læs mere om Expense Management opgradering
Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med Expense Management.
Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk
DOCUMENT OUTPUT
Nøglefunktioner, der tilføjer værdi til din arbejdsdag
Manuel afsendelse og udskrivning af dine dokumenter er en fejlbehæftet og tidskrævende proces – du kan hurtigt miste overblikket over dine udgående dokumenter. Du kan også ved et uheld sende et dokument med følsomme oplysninger til den forkerte virksomhed!
Continia Document Output er en tidsbesparende digital filoutput-softwareløsning til Microsoft Dynamics 365 Business Central-brugere. Det reducerer dine komplicerede manuelle processer – hjælper dig med at administrere alle dine udgående filer og holde overblik over alle sendte og udkast til dokumenter.
Automatiseret dokumentdistribution med få klik: Document Output
Er du allerede bruger af Document Output, men ønsker en bedre brugeroplevelse, mere funktionalitet og teknologiske innovationer?… Så kan det tænkes, at en opgradering til en nyere version af Document Output er løsningen for dig.
Se/læs mere om Document Output opgradering
Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med Document Output.
Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk
CONTINIA SUSTAINABILITY
Kulstofregnskab på den nemme måde
Er du klar til at spore og rapportere om din virksomheds miljøpåvirkning? Indførelsen af Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD) i EU betyder, at bæredygtighedsrapportering snart vil blive en prioritet for din organisation, hvis den ikke allerede er det. Alligevel er det svært at spore dine kulstofemissioner internt uden erfaring med drivhusgasregnskab. På grund af dette har mange overvældede virksomheder henvendt sig til dyre eksterne konsulenter for at få hjælp.
Den gode nyhed?…
…du behøver ikke at være ESG-ekspert for at beregne din klimapåvirkning.
Continia Sustainability er et integreret CO2-regnskabsværktøj, der udnytter de økonomiske data, der allerede er tilgængelige i din Microsoft Dynamics 365 Business Central. Dette hjælper dig med at spare tid på dine arbejdsgange og hurtigt pege på måder at reducere kulstofemissioner på.
Med Continia Sustainability kan du nemt indsamle, organisere og overvåge alle oplysninger om, hvordan din virksomhed påvirker miljøet. Løsningen konverterer dine data til CO2-ækvivalenter, hvilket giver dig et klart overblik over din klimapåvirkning.
Nøglefunktioner, der tilføjer værdi til din arbejdsdag: Continia Sustainability
Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med Continia Sustainability.
Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk
CONTINIA FINANCE
Optimer din økonomidrift
Continia Finance er en omfattende løsning, der er designet til at hjælpe revisorer og bogholdere med at administrere deres økonomiske drift i Microsoft Dynamics 365 Business Central. Det tilbyder uvurderlige moduler og funktioner, der forbedrer Business Centrals standardfunktioner, hvilket giver dig mulighed for at arbejde smartere og spare tid i dine økonomiprocesser hver dag.
Nøglefunktioner, der tilføjer værdi til din arbejdsdag: Continia Finance
Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med Continia Finance.
Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk
CONTINIA BANKING
Hurtig og sikker betalingsbehandling
Har du nogensinde oplevet forsinkelser på grund af manuelle processer, kæmpet med fejl eller bekymret for sikkerheden af dine transaktioner? Manuel håndtering af betalinger og afstemning er ikke kun ineffektivt, men det giver dig også begrænset synlighed i dit cash flow og øger risikoen for sikkerheds- og compliance-problemer.
Continia Banking strømliner og sikrer dine betalings- og afstemningsprocesser og automatiserer dine betalingsarbejdsgange direkte i Microsoft Dynamics 365 Business Central. Denne løsning er designet til at øge effektiviteten og reducerer fejl med indbyggede valideringskontroller, understøtter problemfri bankintegration og sikrer sikker transaktionshåndtering. Med Continia Banking kan dit team ubesværet behandle betalinger, samtidig med at du opretholder sikkerhedskontrol over dine finansielle processer.
Nøglefunktioner, der tilføjer værdi til din arbejdsdag: Continia Banking
Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med Continia Banking.
Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk
PAYMENT MANAGEMENT
Én betalingskladde til alle dine betalinger
Det er tidskrævende manuelt at arkivere, sende og krydstjekke virksomhedsbetalinger med din bank. Håndtering af flere betalingskladder er en hovedpine og kan overkomplicere en simpel betaling, hvilket gør dig forvirret og åben for risikoen for fejl og forstyrret betalingsflow.
Continia Payment Management er en online betalingsløsning, der giver dig et klart overblik over alle dine leverandør-, medarbejder- og kundebetalinger og kreditnotaer direkte fra Microsoft Dynamics 365 Business Central. Du kan administrere alle dine onlinebetalinger fra forskellige bankkonti og i udenlandsk valuta fra den samme betalingskladde og starte massebetalinger.
Før du sender dine betalinger til din bank, kan du hurtigt godkende dem. Du skal blot klikke én gang for at eksportere det til banken. Når du er eksporteret, kan du nemt se og følge din betalingsstatus.
Nøglefunktioner, der tilføjer værdi til din arbejdsdag: Payment Management
Er du allerede bruger af Payment Management, men ønsker en bedre brugeroplevelse, mere funktionalitet og teknologiske innovationer?… Så kan det tænkes, at en opgradering til en nyere version af Payment Managenment er løsningen for dig.
Se/læs mere om Payment Management opgradering
Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med Payment Management.
Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk
COLLECTION MANAGEMENT
Sørg for, at du bliver betalt til tiden
Kunder betaler ikke deres leverandører af en række årsager. De fleste kunder betaler ikke deres fakturaer, fordi de har travlt med at gøre andre ting og drive deres virksomhed.
Hjælp dine kunder med at betale fakturaer automatisk med Continia Collection Management*. Sørg for, at du modtager dine betalinger til tiden, og øg din virksomheds pengestrøm. Gør din debitorinkassoproces enklere ved at give dine kunder tillid til, at de kan betale til tiden uden at skulle betale ekstra trin. Med Collection Management bliver betalingsprocessen en anden natur.
Inkassostyring sikrer hurtig og nem inkasso og giver dig mulighed for at se og administrere dine aftalestatusser. Hver kundes foretrukne rykkermetode registreres og tilføjes automatisk, når der oprettes en ordre, faktura eller kreditnota i Business Central.
*Samlingshåndtering er kun tilgængelig for brugere i Danmark.
Vigtige fordele, der tilføjer værdi til din arbejdsdag: Collection Management
Kontakt Dan Østergaard-Poulsen til en dialog om hvordan I bedst kommer i gang med Collection Management.
Telefon nr.: +45 22 90 60 00
e-mail: dop@bdl.dk
OBS:
Som kunde med én eller flere løsninger fra Continia Software, skal du informeres om de seneste ændringer i forbindelse med Continias DPA (Data Processing Agreement), samt hvordan Continia fremadrettet vil informere kunder omkring ændringer til DPA’en.
Siden november 2022 har du sikkert lagt mærke til en notifikation inde i Business Central, der beder dig om at acceptere en ny DPA (version 2.1) fra Continia, eller måske er du blevet bedt om at underskrive en papirversion af DPA’en.
Fremadrettet vil dette ændre sig.
Den fremadrettede proces
For fremadrettet at gøre det mere simpelt at informere om ændringer til DPA’en, vil Continia ikke længere bede dig om at give aktivt samtykke i Business Central eller bede dig om at underskrive og indscanne en papirversion af DPA’en. De vil i stedet informere om ændringer til DPA’en via deres hjemmeside www.continia.dk og via e-mail for at være sikre på, at du får besked direkte i din indbakke.
Du og dine kollegaer er velkomne til at abonnere på opdateringerne omkring fremadrettede ændringer ved at tilmelde dig e-maillisten nedenfor.
Tilmeld dig e-maillisten for at modtage DPA-opdateringer her
Brug Continias Trust Center til at finde ud af, hvordan de beskytter dine data, overholder GDPR, og hvilke underdatabehandlere Continia bruger.
Velkommen til: Continia Trust Center
Microsoft Dynamics 365 Business Central
Et omfattende ERP-system designet til styring af små og mellemstore virksomheder.
Microsoft Power Platform
Skab en digitaliseret kultur ved at automatisere dine processer med Microsoft Power Platformen.
Continia Software
Effektuerer dine processer i økonomiafd. og frigive værdifuldt tid med f.eks. Document Capture & Payment Management