Forside K Dynamics 365 Business Central K Fokus på Montage- og Produktionsordre

Seminar for dig med fokus på styring og planlægning af montage og/eller produktion

  • Hvordan optimerer du værdien af dine interne produktionsprocesser med montage- og produktionsordre i Microsoft Dynamics 365 Business Central / NAV?
  • Ser du/I begrænsninger i montageordre?
  • Er opsætning af produktion i Dynamics 365BC / NAV for kompleks i forhold til jeres udbytte?
  • Bruger du eller vil du bruge Dynamics 365BC / NAV til disponering af materialer?
  • Er du i tvivl om hvordan Dynamics 365BC / NAV genererer behov?

 

Bliv endnu bedre “klædt på” til at træffe beslutning om det er montage- eller produktionsordre, der opfylder Jeres behov bedst.

Agendaen tager udgangspunkt i en demo i Microsoft Dynamics 365 Business Central

  • Definition af begreber :
    • Hvad er montage ?
    • Hvad er produktion ?
    • Gennemgang af forskelle mellem montage og produktion, så du sikrer mest værdi i forhold til dit produktionssetup.
  • Hvem henvender montageordre sig til og hvordan udnytter du bedst effektiviteten og enkeltheden i montageordre.
  • Hvem henvender produktionsordre sig til og hvordan kan produktionsordre understøtte din virksomheds processer og operationer.
  • Hvordan kan du udnytte de standardmuligheder, der er for automatisering og effektive arbejdsgange i Dynamics 365 BC / NAV.

Erfaringsdeling ligger vi op til vil ske under seminaret, med fokus på montage- og produktionssetup i Dynamics 365BC / NAV.

Seminaret henvender sig til: Planlægningsansvarlige, planlæggere, indkøbsansvarlige, indkøbere, produktionsansvarlige/ledere, systemansvarlige og profiler der kan se sig selv på seminaret.

Benyttes der Navision / NAV i virksomheden? … kan du stadig få udbytte af deltagelse i seminaret, da ”Montage” har eksisteret siden Navision 2013.

Ønsker du at deltage?… 

Da vi oplever en stor efterspørgsel på dette spændende seminar med fysisk fremmøde, får du her tilbudt en valgmulighed, så du kan komme den dag der passer dig bedst:

  • Onsdag den 5. oktober 2022 kl. 13:00 – 15:30
  • Tirsdag den 22. november 2022 kl. 13:00 – 15:30

Send en mail til:tilmelding@bdl.dk med info herom.

Oplys gerne hvis du har en kollega, der ønsker deltagelse.

Seminaret afholdes hos BDL A/S, Rugårdsvej 55B, 5000 Odense C, hvor der er gratis deltagelse.

 

Vi glæder os til at se dig til seminaret.

Microsoft Dynamics 365 Business Central

Et omfattende ERP-system designet til styring af små og mellemstore virksomheder.

ERP Løsninger der giver mening

Microsoft Power BI

Få skabt en datadrevet kultur med business intelligence for alle på alle niveauer i din organisation.

Få indsigt i dine data

Continia Software

Effektuerer dine processer i økonomiafd. og frigive værdifuldt tid med f.eks. Payment Management & Document Capture

Styrk dit finansteam